Welcome!

This blog features my original works in the form of poems and texts that have not been published anywhere else. If you're interested in helping me publish them, please contact me via the contact form in the webpage's footer. Thank you.

Thursday, 1 August 2013

most kicsit több időm van - mihez képest - "a szokásoshoz képest?" - kérdi a. Nem akarnék elaprózódó válaszokat adni, csak ahogyan, amiképpen leírom a betűimet, képzem a szavakat - néha úgy érzem, hogy némlyik szó olyan jelentés-töltéssel bírhat, ami szükségszerűen belekerül a szöveg értelmezési tartományába (Derrida, Derrida, Derrida, Derrida????? nem megmondta???) - egy olyan verziót hoz létre a jelentés-változatok közt, ami akár több dimenziós textúrát is adhat egy alapvetően dimenziótlan (na persze...nevetek) eszköznek, csupán az értelmezési tartományokon belül, úgy, hogy hangos felolvasás, szavalás, hangköltészet és egyebek nem kerültek a képbe, ez mind csak a szavak alap tulajdonsága - ezért nem kellene írni és olvasni, hanem csak dugni?, "ezért megpróbáltam" --- kérdezte Nagyseggű Mammi lapátolás közben, én meg csak vigyorgok. a szokásos. MINDEN legyen --- kékalma?
"Dan Graham interjút néztem, ismered a Beyond című munkáját?" - kérdezte a. fsd. nyilván. ő mindent ismer. meghökkenek. nincs nyelvem. mint általában egyedül maradok: nincs is semmi fontos, ami eszembe juthatna - de minek a sok fontosság? kinek jó az?



















Lawrence Weiner: SCATTERED MATTER BROUGHT TO AN ASCERTAINABLE DENSITY WITH THE WEIGHT OF THE WORLD CUSPED, 2007

nem sok helyem maradt. "száműzött vagyok?" - kérdezgetem, de akkora a csend, hogy még egy elképzelt válasz sem érkezik, sehonnan, csak az emberek nyüzsgését érzékelem, a tömeg újabban megnyugtat, a barátok újabban megijesztenek. szamárköhögés és fojtogatós szex? gyerekbetegségeid?



Bal kép: Jana Euler (b. 1982), How to be more than one without turning europe back to fascism, 2012. Acrylic and oil on canvas, 65 x 39.4 in. (165 × 100 cm).

Jobbra: Stewart Uoo, Don’t Touch Me (Oil Spill), 2012. Polyurethane resin, ink, epoxy, wires, clothing, acrylic nails, accessories, ferrofluid, razor wire, hair, steel ball bearings, eyelashes, vinyl, insects, 63 × 16 × 45 in. (160 × 40.6 × 114.3 cm).

ugye? nehéz elvonatkoztatni és nem ítélkezni. nem kívánni a bűnösök bűnhődését, nem mutogatni, kavarni, vartyogni és nem összecsapni a tenyeret, csodálkozva - mintha mi soha nem röfögnénk, a tiszta tudat  ----  nem létező, hamissága, valamennyire a torkomon köt ki. elaludtam közben. azon kaptam magam, hogy horkolok.



 


Martha Rosler: Semiotics of the Kitchen 


ez a végem, ez a vállam, rám fekszik a mennyezet hatalmas teste, fáj. ...és alszom egyet a délutáni hőségben, közben nem gondolok semmire.

No comments:

Post a Comment

Author & Copyright

Copyright © 2009-2023 J. Nemakar. All rights reserved. This notice asserts your legal ownership of the work and your exclusive right to reproduce, distribute, and publicly display it. Including the year of creation and your name helps identify you as the creator of the work, which can be important in the event of any legal disputes. By using this notice, you are putting others on notice that you are claiming copyright protection for your work and that they cannot use it without your permission. Minden jog fenntartva. Az oldalon található szövegek a saját munkáim. Szerzői jog védelme alatt állnak. További felhasználásuk nem engedélyezett.

Blog Archive

Followers