"Dan Graham interjút néztem, ismered a Beyond című munkáját?" - kérdezte a. fsd. nyilván. ő mindent ismer. meghökkenek. nincs nyelvem. mint általában egyedül maradok: nincs is semmi fontos, ami eszembe juthatna - de minek a sok fontosság? kinek jó az?
Lawrence Weiner: SCATTERED MATTER BROUGHT TO AN ASCERTAINABLE DENSITY WITH THE WEIGHT OF THE WORLD CUSPED, 2007
nem sok helyem maradt. "száműzött vagyok?" - kérdezgetem, de akkora a csend, hogy még egy elképzelt válasz sem érkezik, sehonnan, csak az emberek nyüzsgését érzékelem, a tömeg újabban megnyugtat, a barátok újabban megijesztenek. szamárköhögés és fojtogatós szex? gyerekbetegségeid?
Bal kép: Jana Euler (b. 1982), How to be more than one without turning europe back to fascism, 2012. Acrylic and oil on canvas, 65 x 39.4 in. (165 × 100 cm).
Jobbra: Stewart Uoo, Don’t Touch Me (Oil Spill), 2012. Polyurethane resin, ink, epoxy, wires, clothing, acrylic nails, accessories, ferrofluid, razor wire, hair, steel ball bearings, eyelashes, vinyl, insects, 63 × 16 × 45 in. (160 × 40.6 × 114.3 cm).
ugye? nehéz elvonatkoztatni és nem ítélkezni. nem kívánni a bűnösök bűnhődését, nem mutogatni, kavarni, vartyogni és nem összecsapni a tenyeret, csodálkozva - mintha mi soha nem röfögnénk, a tiszta tudat ---- nem létező, hamissága, valamennyire a torkomon köt ki. elaludtam közben. azon kaptam magam, hogy horkolok.
Martha Rosler: Semiotics of the Kitchen
ez a végem, ez a vállam, rám fekszik a mennyezet hatalmas teste, fáj. ...és alszom egyet a délutáni hőségben, közben nem gondolok semmire.
No comments:
Post a Comment