Welcome!

This blog features my original works in the form of poems and texts that have not been published anywhere else. If you're interested in helping me publish them, please contact me via the contact form in the webpage's footer. Thank you.

Saturday, 8 August 2009

rákolló

Az álom. KrX. KraX.
Sarah Fuller két projektje. Nincs több kép, nincs szembesítés.
Dream Lab,
Dream Log.
össze Tömörítem össze tömöríTem ssze, hogy beleférjek a kocka sarkába - átfolyik rajtam a szemvized, át a szádból a meleg sóhaj. Az álomról illik (fennkölten, tudományosan, szigorúan stb.) fogalmazni. "Mindig megdöbbenek", "felismerhetetlen gyönyör", "prófétikus hangnem", "képzavaros fogalmzásmód". stb. Ehhez sem, mint oly sok dologhoz - nem tudnak a legtöbben "megfelelő érdeklődéssel" (a megfelelőt opcionálisan töltse ki, bármely Hit parancsolatai alapján) közeledni, inkább misztifikálnak. ez Egy picit zavaró, de végülis: semmit nem számít, hiszen az önző tan szerint (én központ, a központ nem középpont) ha én változtatok, akkor megváltoztatódik a környezet is - nem mintha álmodnék, nem mintha ébren lennék - mintha nem is lennék. Összefüggéseket keresnek. Az ébredés után 5 perced sincs, hogy emlékezz. A Tudomány nevű vallás csak gyűjtöget, nem merészel sem egységesíteni sem összefoglalni (a menny a Mars, a megváltó D. G. űrhajóskapitány) - ellenben az Objektivitás dogmája - akár a Szentháromság - megdönthetetlen, de miért kellene kételkedni bármelyikben is? A kételkedés butaság lenne, ezért (én) mindent elhiszek, a gépeket, a tappantyúkat, a lombikokat, a szentképeket, a megváltást, a világ 6 nap alatti teremtését, az evolúciót, a fénysebességet, az aritmetika játékszabályait, Siddhārtha Gautama szavait - mindent. Most. Legyen fikció - jó lenne mindent lemérni, méretre szabni, rendszerezni. Remélem megérted. Kedves. Csak tárgyszerűen, ahogyan mindent kezelnél - minden tárgy, megfogható-megfoghatatlan, anyagi-lelki, szférikus, blaszfém - minden, csakis kutakodásod tárgya, nincs más lehetőség. "Mintha álmodnám." - mondja R. Persze nem hiszek neki, sejtem, hogy csak hivatkozási alapnak használja
alapnak haszná
alapnak hasz
alapnak h
alapna
alap az álm
az álmokat, ha provokatívabb kedvem lenne akkor "kibúvót" mondanék - vagy kifogást. A kibúvók és a kifogások jók, minden erkölcsi alapon felülkerekednek - mennyi buta szó: erkölcs, felülkerekedés, kifogás - nem értem őket, pedig igyekszem gyeksze. m. Mégsem sikerül semmit megértenem a távoli tátogásukból, pedig mennyire szerették volna ha oly
oly
an le
szek szek mint ők, de legalábbis az alap fogalmakat megtanulom, legalább szobatiszta leszek, legalább írni és olvasni megtanulok. Koheis Yoshiyuki Park című fotósorozatában még nem álmodnak - körülöttünk és mi voyeurizmus, létrejön a szem, a kéz - persze másról is szól: a játékról, vagy éppenséggel az álmainkról. =("Diapers are sometimes used during prolonged bondage sessions")=




Koheis Yoshiyuki:
from the series The Park


Mintha scanogramot használna a részletek elfedésére, azért kibontva, hogy ne látszódjon - ilyet csak sötétben szeretnek nézni.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaa
aaaaaaa
aaa
menekvés.





Lori Nix:
Some Other Place


Szelepek szelepek leeresztik.






Hyungkoo Lee:
Altering Features with RH5
2003
Digital print
120 x 150 cm



A téma a lábak közt - harisnyába, szőnyegbe csavarva. Csak nyugalom. Csak gyümölcs. Semmi kapkodás, semmi erőlködés. "Itt vagy-e még velem?", "Megismerhetlek valamikor?"





Marisa Olson:
Golden Oldies (2006)


"Inside the AB/DL communities, a sharp distinction is observed." - olvassa újra és újra. Közben pedig már fél órája bámulja a férfi hónalját, a képen ugyanis még nincs leborotválva - és ha semmi nincs rajta: jóleső érzés. A szemét szeretné az ujával nyomkodni mint egy gombot. Játsziból. Közben Próbálom kikezdeni az igazságát - a szavaiba vágok.
Csak ha letépem a hordozófelületről és a kukába dobom; talán akkor sikerülhet - amúgy meg: győz az Üres.
Amúgy csak ez a nedves folt marad utána. Talán a fürdőruhájából csepegett ide. Talán idevizelt.





Takeshi Moro:
Missing the Rising Sun Since Little Boy, 2007
Archival Inkjet Print, 48×36 inches


Vagy ugye a fent említett: jövő. Hogy a Marsra, a Vénuszra vagy máshová. De a jövő annyira időleges, annyira kapszulába zárt mint mi magunk, mókás robotszerű lények készítésében, összetákolt műanyag borítás egy szoftverhez. Bőr sem. Haj sem. Ne nevezd tökéletlennek. Állásfoglalás nincs, érdeklődés van? A Julio projekt, eldalolja a vágyaidat - szexuális kontextusba szeretnéd helyezni, vagy csak érdeklődsz mint egy iskolás csoport. Verebek a dróton. Csupa mosoly. Kedves.





David Byrne and David Hanson,
Song for Julio




Julio fejének belső összetevői.


R. mérgeseN:

"A legtöbb projekt infanitlis.

1. nevelj fel 100 káposztát (cserépben?). ha elérték a kellő méretet (20cm min.), akkor oszd szét 100 ember közt az utcán, fotózd le őket a képosztával, majd minden fotót ragassz össze
2. filmezd le ahogyan a szomszédod körmöt vág
3. fess tájképeket, triptychon elosztásban, csak kék, zöld és sárga színt használhatsz
4. fess zenére. fess míg szarok. fess fúróhangra. fess míg szarik.

és hasonló dolgok. --- O o O"

"Sikoltozok. Kreativitás."

"Nem értek egyet."

"sóspálcika akasztófa pók alatta"




Dylan Stone:
Short Life Stories, Maryland
2005-2006
Sculpy
dimensions variable

igen, talan igy gondoltamm, nem tudok elszakadni a kez hasznalatattol, a fetékkesdobozk szagatol, mereven bambulok - nem mereven nehez lenne bambulni? R. Jozef még nem érkezett meg, pedig miata probaltam meg bambulni - valaki koncenttrácionak nevezi az agy sarkan .. ide mindenki. na huzzal a faszba innen - olvassal mast majomfej.

Ulrich Görlich: Selbstporträts


Szép terv. Csak már 30 éve elveszítette az erejét. A "rózsa gyönyörű", "az ondó fehér". Tervgazdálkodás - 30 időben vagyok egyszerre jelen. 30 fogam van. 30 korbácsütés. 30 kacsintás a fiúra. 30 csók. 30 ablaküveg kocogtatás.





Tess Hurrell
:
A Haiku sorozatból



Nem tudom mire kell odafigyelni. Oszd fel 10 évenkénti szeletekre. Adj nevet a szeletekenek.




Paolo Veronese:
The Crucifixion
black chalk with brown wash,
heightened with white on blue laid paper
30.3 x 41.1 cm


a.Albrecht Altdorfer és Umetaro Azechi színei az LSD bélyegeket idézik, Van Gogh utolsó varjúinak díszletét. Nem hiszem, hogy ez fontos lenne...
b.P.M. Bang bang szobája - előterében
c.most sem kell referencia másra, közvetlenül jön létre minden látszólagosan új dolog
d.p.m. éppoly üdítően ha a művészetben mint k.f. (karen frank) vagy f.k (fr. kaf.)



paul mccarthy beszél munkáiról




paul mccarthy a heidiről

Violent Onsen Geisha-val volt közös munkajuk + mike kelley valamikor. nem akarok muveszetrol irni csak megemlitem. Humoros.



Violent Onsen Geisha:
Otis

----------------------------
r. kifakad:
kellemes idő, nyár esti meleg ilyenkor legjobb egyedül. egy olyan országban ahol az emberek minimum 20% vállaltan fajgyűlölő, legalább 50% pedig hallgatólagosan, beleegyezően --- az anyatejjel szívják magukba és nincs menekvés; és tagadják - minden erejükkel tagadják; az értelmiségi réteg tagadja leginkább prüdériából és mert túl finom az orruknak az igazság, pedig nem az igazság büdös hanem a képmutatásuk. tagadják írásban, szóban. a demokraták és még a liberális értelmiség gyerekei is szegregált iskolákba járnak, illatosan, jólfésülten (ahogyan pl. a náci orvosok gyerekei jártak míg apuci az eutanáziákat végezte - és a hasonlat bár bizarr, de teljesen ide illő) -- ezt is tagadják; finoman nem beszélnek róla, hanem leülnek és egymás közt képmutatóskodva mutogatnak másokra. ez egy szar hely pont olyan mint amivé az itt élők legtöbbje tette, minden pillanat öröm amit nem ezen a helyen tölt az ember.
a többiek pedig a Hazaszeretet nevű állarc mögé bújnak amit a fajgyűlölők (a "Nyilas" fogalma talán jobban illene rájuk, de szándékosan nem használom, mert megközelítőleg sem fedi le pontosan azt ami itt folyik, talán az Elmebeteg, Torzult Jellemű Kisebbségi Komlexusos lenne jó, de ezek meg túl hosszúak) oly nagyon szeretnek kisajátítani. Üres szlogenek, üres jelképek, üres érzések. Nincs semmi tartalom az önbecsapáson és gyűlölködésen kívül, esetleg a cinizmus. Pedig a valódi Hazaszeretet épp miattuk nem létezik, amit ők annak hisznek az a nihilizmus és a nekrofília tünet-halmaza a félelemből való: akolmeleg utáni vágy. Mint a zombik. Tönkreteszik ezt az országot újra és újra, egyszer nácinak máskor kommunistának öltözve, mint egy állarcosbálban - csak rombolhassanak és zabálhassanak tovább. Mert nekik jár. A fajgyűlölőknek, kirekesztőknek mindig több jár mint másoknak. Ők a legfelsőbb Önjelölt mártírok.
És már nem sajnálom, hogy ezt gondolom, mert nem akarok emiatt az ország miatt többet szenvedni sem lélekben sem gondolatban. Egy késő-feudalista vadkapitalista ország végnapjai. A többiek, a kicsi maradék pedig vagy szenved vagy disszidál - szokás szerint.

--------------------------------------------------------------------------

Szerencsére engem nem érdekel a politika. R. még naiv és foglalkozik vele. Pedig teljesen vicces ahogyan a "történelem" folyik és megállunk egy-egy szeleténél és azt képzeljük, hogy különleges. Pedig nem. Semelyik időszeletke sem különleges. Mi sem vagyunk különlegesek. És ez vidámságra ad okot, mert lehetővé teszi az életet.

Author & Copyright

Copyright © 2009-2023 J. Nemakar. All rights reserved. This notice asserts your legal ownership of the work and your exclusive right to reproduce, distribute, and publicly display it. Including the year of creation and your name helps identify you as the creator of the work, which can be important in the event of any legal disputes. By using this notice, you are putting others on notice that you are claiming copyright protection for your work and that they cannot use it without your permission. Minden jog fenntartva. Az oldalon található szövegek a saját munkáim. Szerzői jog védelme alatt állnak. További felhasználásuk nem engedélyezett.

Blog Archive

Followers