Welcome!

This blog features my original works in the form of poems and texts that have not been published anywhere else. If you're interested in helping me publish them, please contact me via the contact form in the webpage's footer. Thank you.

Wednesday, 12 August 2009

jkklf ASjdk Morf get sfdklsédk jf {a.l.c.d.}

r. felháborodásában: (én, én, én, én én.én, én, én, én én.)
"{a.l.c.d.}mindig kacagnom kell ha olvasok. mennyi ..****.
{bar...bár, maga...sztos, intel..lektuális, félénk, szabadelvű, konzervatív viccek mindenütt.} - "a viccek csak a sztereotípiákat erősítik, ezért utálom a vicceket. a legtöbbet. a viccek nem viccesek. a humorérzék pedig a vicceknél végződik..." - mondja dühösen."

"A sárgarépa (Daucus carota subsp. sativus) nagyon fontos zöldségnövény, jelentős vitaminforrás, régóta ismerjük és termesztjük." BIBI. bibi.

"..... azokat akik hisznek a politikában, vallásban, nemzetben, hazában vagy |"NEM vagyok Zseléscukorka!"-kiabálom. "Gratulálok."-válaszolja magabiztosan. Természetesen ő soha nem érezte magát másnak mint ami "valójában", neki Bizonyossága van az Identitása felől, neki ereje van. Ó, én szánalmas!| bármilyen izmusban. mennyi aprócska, túlélni vágyó gyerkőc. mennyi kis véres száj és kéz. mennyi hosszú orrocska, {a.l.c.d.}{a.l.c.d.} vicsorgó fogacska, gyorsan hadarják a ketrecekből a vélt igazukat és jeleket akasztanak magukra, hogy felismerhetőek legyenek. {a.l.c.d.}
{a.l.c.d.}{a.l.c.d.} nem tudok átjutni a falon. |Nem vagy te mégiscsak Marcipánkutyus???|"

r. téved.

"Korunk művészete intellektuálisan felkészült művészeket igényel, akik művész-hivatásukat tudatosan űzik, akiktől mindenfajta ösztönösség, érzelmesség, álpátosz, eszme-nélküliség idegen." (forrás). ez is alátámasztja, hogy ilyen formában: helyesebb nem leírni semmit, mert egy másik ketrecből blaszfémiának(?) fog tűnni.
vagy mindent írjunk le több diemnzióban(erre kevesen képesek?). pl. ebben az esetben valakiknek 100 évvel ezelőtt megfelelt ez az elv, de gyilkolás és rombolás lett belőle, mely már eleve félreértésen alapult - karöltve szándékos torzításokkal és féligazságokkal. Átformálták, újragondolták (ezt ne nevezd párbeszédnek.) És minden eszme és elv körül ugyanez a spirál alakul ki, BÚGÓCSIGA míg végül egy folyamat részeként lecseng (mennyire vagy bonyolult személyiség?), elavul és átváltozik. az átváltozása lehet kommersz, elfeledett, átfaragott, elhajlított stb. - a vallások egészen jó példák erre, hiszen ezeknek az eszmei mondanivalójuk, érzelmi töltetük mára már annyira átalakult, hogy az eredeti, alap motívumokhoz semmi közük. mégis szeretnének úgy tenni mintha lenne és ettől az egész isszonyúan vicces lesz. röhejes a civilizációnk, de mégsem képes a legtöbb ember játékra, a komolyságuk a vesztük. és akkor a pszichopátiáról még nem is beszéltünk..."

forma. --- r. torzít.:

mondják: "A látvány demokráciája", "menyország", "egy szebb jövő", "pokol", "munkás-szabadság", "megváltás" stb. - a legszebb az, hogy már a címkéket sem képesek értelmezni, a címkék akadályt jelentenek, mert minden címke önmaga értelmén és történetén kívül magán hordozza a magyarázatának ideológiai értelmét is, így szőve tovább a kusza játékot és így {a.l.c.d.}{a.l.c.d.} nevettet meg. akár bele is lehetne őrülni a felismerésbe: "ó, baszátok meg az egészet!" így lesz vicc a komoly mormolásból, az összeráncolt szemöldökből, a fallikus {a.l.c.d.}{a.l.c.d.}intelmekből, anarchista kiáltványból, szent könyvekből. satöbbi.{a.l.c.d.}{a.l.c.d.}" én, én, én, én én.én, én, én, én én.
többszörösen semmi én, én, én, én én.
a rázó
a fázó |Na menjél szépen és hozzál ide egy piros és egy kék lufit!|
r. óbégat:
"{a.l.c.d.}{a.l.c.d.}{a.l.c.d.}{a.l.c.d.}{a.l.c.d.}{a.l.c.d.}
a falevelek erezete nem késztet röhögésre. csak ott vannak előttem és nem akarnak semmit mutatni, mondani. egyik-másik művészi termék is képes erre, néha egy-egy ember is. ezért érdemes élni. tudom, hogy a legtöbben megértik ezt, de képtelenek elfogadni, mert már pici {a.l.c.d.}{a.l.c.d.}gyerekként rászoktatták őket arra, hogy a legfontosabbak .... ha ezt leírnám, akkor véleményem lenne és megsérteném a falevél szépségét.{a.l.c.d.}{a.l.c.d.}{a.l.c.d.}
{a.l.c.d.}{a.l.c.d.}{a.l.c.d.} csak egy közlési zavar.
a jelek a legfontosabbak."

r. csúsztat.

"európában a művészetről azt hiszik, hogy az a mezőgazdasági és ipari termelés hatékonyságának növelésére szolgál." - mondja r. szomorúan.

struktúrákba zárlak.

r. meséje:
"ma hajnalban Alexandru Polgár írásait olvastam. elképesztő, hogy egy ún. "gondolkodó" ember micsoda blabla-blaaa hegyet képes összehordani, Polgár még az alap fogalmakkal sincs tisztában, olyan mint egy elvakult, eszeveszett utcaseprő. a művészettel kapcsolatos írás-részei olyan szellemiségűek, mintha egy szovjet mintára készült cementgyár brigádvezetője írna pl. a képzőművészetről. a termelési formák, a forradalmi hangnem, a merev szóhasználat, ("VAU VAU"-ugattam bele r. szövegébe, meztelenre vetkőztem és rálihegtem a cipőjére, soha nem értettem mi izgatja őt ennyire a Tömegekben) a kollektív ítéletek - rémísztőek és butuskák, mert mindenkit egyszeri és változékony lényként kell felfogni, még akkor is ha a valószínűség arra, hogy ezt a felfogást viszont-jelezni, értelmezni tudja, és alkalmazni is képes - nagyon csekély, ezt egyetlen ideológia sem tudja összefoglalni, mert az ideológiák belső tere mindig falakkal végződik (még ha hagynak átjárást akkor is csak a barát-szobákba), az ember pedig képes a falak között átjárni - túl illékony minden "izmus" számára
"ó, a naiv kis lepke" - szavalja r. férje, a Tó Hangja.
REM szakasz
nincs véleményem.
a mus dicső röhögése.
a mus kakukkolása.én, én, én, én én.én, én, én, én én.
a us gégemetszése.
a uralom pénisz-pózai.
a osok takonyfolyása.
a édők sperma imádata.
én, én, én, én én.én, én, én, én én.én, én, én, én én.
r. elmesélte. végighallgattam, de

legyen mindenki meztelen és vidám. LEGYEN MINDEKI MEZTELEN VAGYONTALAN ÉS VIDÁM. senkinek ne kelljen pénzzel oda alacsonyítania magát ahol most tart legtöbbünk.

"a SZIGorú és komoly arcodon csak röhögni tudok." - mondja r.

Arcod Az Hashoz
Ne Gondold: tudod
gondold: Gondolod
gurulj és körözz
még ebben a takonyban is
amit helytelenül: világnak hiszel.

"a tudálékos fejedtől meg hányok. aki szigorú és tudálékos az ostoba." - folytatja és ezen én is nevetek.

nem nagyon érdekelt és most sem érdekel. csak szeretnék magamnak egy szép fényes búzamagot. hogy örökké hajnal maradjon. ezekkel a madárcsicsergésekkel és ezzel a szellővel.

nem vagyok képes befogadni a gondolatokat , csak a képek és a hangok jutnak belém, érzékelem a meleget és a hideget, a szagokat is, de az emberi beszéd tartalmi részét nem vagyok képes felfogniiii iii ii i.

"a Pangea kettétört, Gondwana szétesett!" - zokogja, és közben anyjára gondol, napszemüvegét lejjebb húzza; "csak semmi álom! lapetus habjai közt béke, ú ú ú"

mindig xcsigák. ycsigák és zcsigák. másznak, rúgnak és cuppognak.

i. csiga hiányzik.

i. hiányzik.

tökéletlen és ostoba vagyok.

ugye itt.

a vége felé.

egyszerű.

"a"



Horace Pippin:
Victory Garden


No a hazak és No az utak a No a biciklik és a Szelek NoNek, a régi postás rámkoszon és rámköszon a cickafark vad íze
hogyha teámban megpihen




Alfred Wallis:
"The Hold House Port Mear Square Island Port Mear Beach"
1932 körül


"Te idiota vagy?" - kérdezi magabiztos mosollyal.



--------------------------------------------------------

ne tegyél kijelentéseket az emberekről
beszélj inkabb magad elé a buszon





Gelitin:
Sweatwat
Gagosian Gallery, London. England
2005







JOYCE PENSATO:
The Outrageous Daisy
2008






Maria Lassnig:
Bugbear 2001
Oil on canvas
100 x 125 cm
Courtesy the artist



kár, hogy meg kell halnom.





Friedrich Schröder-Sonnenstern:
Kurfürstendammsau
1969

No comments:

Post a Comment

Author & Copyright

Copyright © 2009-2023 J. Nemakar. All rights reserved. This notice asserts your legal ownership of the work and your exclusive right to reproduce, distribute, and publicly display it. Including the year of creation and your name helps identify you as the creator of the work, which can be important in the event of any legal disputes. By using this notice, you are putting others on notice that you are claiming copyright protection for your work and that they cannot use it without your permission. Minden jog fenntartva. Az oldalon található szövegek a saját munkáim. Szerzői jog védelme alatt állnak. További felhasználásuk nem engedélyezett.

Blog Archive

Followers