AB AD DA DD
----------- XX XX XX
AD DA BD AA
A nyelv rossz példa. Túlságosan emberhez kötött, még akkor is ha bármit nyelvnek tekintek - a fűszálak hajladozását és az érett cseresznyék földrehullásának zaját, az esőcseppek tocsogását - minden mozgást, minden találkozást. Persze ezt nem tehetem, mert számonkérik rajtam a tudatosság és a cél hiányát - (a számonkérés az ember legfőbb nyelvjátéka - gondolom ide nem illően).
A művi dolgok és a körültekintés - érzem a 70-es évek(től) természetvédői mondanivalójának igazát.
Példák:
EZREDVÉGI BESZÉLGETÉSEK:
http://mek.niif.hu/02900/02950/02950.htm
László Ervin: A MODERNSÉG ÉSZREVÉTLEN ELAVULÁSA
http://mek.niif.hu/02200/02278/html/08.htm
Csokorba gyűjtve:
http://www.bocs.hu/eletharm/idoer/
A RealitiHacking jó példa a skolasztikus merevségre, a "tett" és a teljesítmény az Érdekesség és a Szellemesség - igen. Ez mintha kritika lenne, pedig nem az.
http://www.realityhacking.com
Vegyen banánt! Egyen banánt! A banán már majdnem vagina, de mindenképpen egy közismert Jel, a jelek pedig nagyszerűen preparálhatóak. Bármivé. Egy zászló váratlan helyen? Egy kő-hóember. Mintha iskolai feladatok lennének, piros pontokért.
Ez is ökológia. Ez is hippimozgalom utórezgés teletál zsiráf disznó hittanóra.
Az ökológia, a szintetikus anyagok és a művészet (3 összefüggéstelen dolog) - a politika és az a bizonyos kényszer - ami összekovácsolja a tőkét és az ökológiát (fenntarthatóság, öko-turizmus, bio-üzemanyag stb.); bizonyos kontextusokon belül már régóta összeolvadtak, de nem akarom ezeket (felsorolni, értékelni) (semmit nem akarok tnlmnyzni), inkább a korszerűségük az ami érdekel(ne).[én korszerű][te korszerű] A kortárs ökológiai írásokból (-ban, -on) nagyon gyakran érzek ugyanis cenzúrát - ami még rosszabb: öncenzúrát. (A sarokból kisPók, lesi, hogy nagyPók miként vadássza Légykét.) Mindenki gyanús ugyanis: aki aggódik; és azok is akik nem aggódnak - az Ostobaság és Kényelem pedig termeli a profitot. Azonban --- ez a (monológ) már egyenes utat nyit (bennem) a spekuláció felé, így elkanyarodok inkább - a politika bulvár; a bulvár tudatlan; a tudatlan pl. gyönyörködés a szenvedésben; vagy csak önmaga természetességében: visszataszító (mindegyikünk tudatlan?) kellemes, áthidaló és napégette hasbőr; ahol nyuszik dugnak oroszlánokkal; köldököm mélyén kék vizű tavacska. XF.
Az ember számára a | természet iránti aggodalom kimerül az önzésben - ha Az ugyanis elrothad, akkor Ez sem marad meg. Nincs haszon, de van aggodalom. Kell haszon. Legfőbb Úr a gazdaság (legfőbb Papság, legfőbb mágusok, a Sámonok ma a közgazdászok). (ha)Van haszon, van természet. (ha) nincs akkor ... rabol kiszív, szipolyoz, csurgat, feléget, áttelepít, lecsapol, modernizál ... stb.
a képzőművészetben az Üresség ábrázolása | közelíti meg leginkább azt a kifejezési módot mely megnyugatatóan képes ábrűzolni Azt, színes ruhákban testet rázó Csendalakok, testnedves szobor-szörnyek, dinamóként használható; emberevő portrék - legyen ennyi elég - legyen Másoltól lopott művészet. "Az embernek valahogy minden rosszra sikeredik amit nem a természettől kap. A gyógyszerei mérgeznek, a műanyagjai után-gyilkolnak, a járművei lassú fulladást okoznak, vallásai önahazudnak stb.." - mondja R. És mosolyognak rajta.
A jelen kutatása - reménytelen, bár a legtöbben abban hisznek ami nem létezik: a jelenben és a fejlődésben.
R. mondja:
"A természetvédelem némely változataiban ugyanaz a visszataszító számomra ami a vallásokban, és mivel a tudomány is vallás és az ateizmus is, ezért gondban vagyok. Nincs semmim. Szegény vagyok."
"Kacagok és átölelem."
"Bibi"
-------------- * * ----------------------------------------------
Kis idő múlva megnyugszik minden. A hullámok, a levelek, a felhők - kiegyenesednek a göndör fürtjeim. Közöny.
Lin Zhipeng fotói: http://www.linzhipeng223.com/
Kérlek hagyj engem veül velük-telenül lennem.
Jennifer West filmei:
másik
mi vagy ki a zavaró. A Ruhák, a textúrák és a színek - a jelölések követik a hagyományos (?) festészet logikáját, valamit kiemelnek, valamit elsüllyesztenek - vagyis: távol még a valódi megszabadulás. Mitől is?
---------------------------- * * ---------------------
A műkincspiac kifinomultságát jelzik.
A műkincs az piac.
A mű kincs.
Az egészséges széklet.
Barbara kérlek sikongj helyettem.
M.
Mel rátapintott a lényegre, így belőle is kólásüveg lett.
M.
Jobban szerettem őket amíg légyölő galócát rágcsáltak és utána 2 napig táncoltak.

Karin Frank:
Im System
2008
Holz / wood, bemalt / painted, 45 cm
Karin Frank munkái még mindig jók. Minden vésőnyomában hús és erek, szövetek - olyan mintha egy sebész dolgozna a néző szemén keresztül a saját testén. Például. Amennyiben Ön hasonlatokat vár menjen a tesco-be.
Besüt a nap a falon keresztül. Inspiráció: a falevelek alsó része mint a neonfesték.
("Nem akarok tudni rólad, aki a fal mögött laksz - a másik fal előtt, a szoba sötét sarkából morogsz vissza.") - gondolja I.
"Energikus mágus."
"Szép azon a képen."
"A sárga úszógumi műanyag szagú. Mint a könyveknek, eezknek is van illatuk."
Christin Couture munkái.
------------------------------------ * * ----------------
Nincs mit mondanom: 8:52
Folytass párbeszédet holnap X C C cmcmcmc
No comments:
Post a Comment