
Siegfried Anzinger:
Untitled, 2003
GLUE-BOUND DISTEMPER ON CANVAS
75 X 60 CM

Gary Hume:
SCULPTURE 1, 2009
SCULPTURE: MARBLE WITH GLOSS PAINT
BASE: METAL
98 X 52 X 23 CM
üres
üreg
üveg
üteg
üget
"hmm, nem is olyan rossz. hagyjuk!"

Allison Schulnik:
Flexing
oil on canvas
2006
"nehéz megismerni"
"nehéz elraktározni"
j. mondta: volt néhány jó mondatod.
kaparás, ragacs, fertőzés,
a konyhában súrolnak
hiba a mentésben, hiba a vágásokban, már három napja a nyár jár a fejemben, nem tudom mi vonz benne, mert
az ablak előtt néha elsétál egy-egy szomszéd, van aki bekukucskál, van aki nem
tavasszal átköltözök Cheadle-ba, a lakótársak maradnak, a kétségbeesés habokat fúj az ajtóküszöb alatt, bepöfög és ellibeg a sarokig
úgy: te érzel, -- képzeli
"lao seggfej" mondja, de látszik a kérgén, hogy fél, "a parancsokat be kell tartanod" emelgeti a súlyokat, rugózik a térdeivel, majd végül harisnyát húz a fejére és grimaszol alatta
az expresszionizmus szutyka --- írta válaszában, kedves tőle, a tollak borzasan tollak; szuka - visítom, én hímszuka, - próbáltam figyelemfelkeltő lenni j. mint a villogó rém, ott él bent a neuronhálóban; negatív irányba hempergek előtted, nincs más dolgod csak belémdöfni az útjelző táblák alumínium nyeleit sorban, mintha érett paradicsom lennék, te pedig egy gyilkos gubó
a szembeni vonatmegállóban részegek üvöltöznek-irigylésre méltó, fognám a kezüket és kérném itassanak
látod elmúlnak a séták
miért látni minden második festő munkéin bacon hatását? - kérdezi kacagva, orrából pintyek húztak elő egy halálfejes zászlót
és elmúlnak a körmök, szavak és hangulatok is
látod

Scott Everingham:
Nominated,
2009.
44" x 40",
oil on canvas
szirénáznak, talán j is hallja talán v sem álmodja többé, hogy szarvas és medve vagyunk rókafalka elől menekülve egy bükkerdő szélén megtámadnak újra
mint egy
tömörebben kell a betűket jeleket egymás mellé rakni, hogy ne maradjon egyetlen felesleges értelmetlen rés sem, melyet átugorhatnál, mintha gázolni készülnél egy képen, melyet néhány év múlva majd én nézek meg és amikor aszott bőrödön és lógós melleiden csíkos darazsak alusszák mély álmukat én üdén és frissen szagolgatom saját v.m gőzeit; hasonló - szipogja és felkönyököl, hogy lássa a cinema city fényeit, szemközt

Leon Golub:
Father and Son
1955
sanguine on paper
dkl fk. nem mukodnek a jelek, de tán csak ma reggel van így, ha hosszan írnék a ruhák bodrairól, tekeregnének, foltokat hagynának maguk után, kanyargás közben rázkódnának, a viadukt ívei alatt kirajzolódna egy nagy ánusz, mely előtt egy papgáj papagáj himbálódzik koppant a csőrével, szabályosan ring, nincs kilengés, a rezgőkör tökéletesen működne - minden egyben, hármat kaptam kettő árán [nyalika a polcok közt émivel, fdg]
a "művek" körülötted nem tudom kiejteni ezt a szavat, félek, hogy bűnt követek el vele, átlépek egy búvárharangba, csak lefelé vezet út, a sötétben - szar hasonlat, hogy lelassultam, nincs különösebb okom a tömörségre, egy egész élet ugyanabban a szobában, nem kell sem élmény, sem látás, sem utazás

André Ethier
Untitled, 2007
oil on masonite
16 x 12 inches
"csak makacs szoktál lenni" - mondja, közben öltözik a bugyijának széleit apró sünök rágcsálják a hasonló látvány elől mindig a sarokba menekülök
ennyiből, a látványból és a közönségesből, a munkáin a képzelet nem kap annyi jelentőséget, mint amennyit a hülyék birodalma tulajdonít annak, amiről azt képzeli, hogy a mágusok birtokolják; mintha visszamentem volna az időben, máglyák, karók végén vonagló alakok és vihogó
No comments:
Post a Comment